neděle 25. srpna 2013

Velká turistka

Turistický deník už mám nějakou dobu, řekla bych tak tři roky, ale čím víc nad tím přemýšlím, tím se mi zdá pravděpodobnější, že to asi bude o trochu dýl. Každopádně, když jsem se dnes podívala na celkovou statistiku, nestačila jsem žasnout. A to tam nejsou započítané nové vizitky (76 ks), jejichž kupóny jsem dosud neposlala k zaevidování.

Vyberu jen ty kategorie a regiony, z nichž mám více než deset vizitek:

města
31
hrady, pevnosti a tvrze
22
rozhledny a vyhlídkové věže
21
zámky
19
církevní objekty 
+ expozice a muzea
15
přírodní zajímavosti
13
architektura a umění
12

A teď ty regiony:

Šumava
34
Praha a okolí
33
Labské pískovce 
a Lužické hory
30
Český ráj
17
Vysočina
16
Brněnsko 
a Drahanská vrchovina
14
Střední Polabí
11
Jižní Morava
10

Žádné komentáře: