úterý 2. května 2006

Čarodky

Většina lidí si myslí, že blogy jsou deníčky... možná že jo, ale já tak svůj mít nechtěla. Ale stejně mi to nedá, takže teďka jdu psát něco trošininku osobního. Tak jaký jsem měla čarodky, jo? Bylo to úplně jiný, než bych čekala.

Původně jsem si myslela, že mi nezbyde nic jinýho, než sedět doma na zadku a maximálně se zajít kouknout, jestli někde v okolí nedělaj pěknej oheň. Ale dopadlo to úplně jinak. Jedna kámoška se mě zeptala, jestli nechci jít na čarodky s nima. Protože je s ní vždycky úžasná sranda, nadšeně jsem souhlasila.

Trošičku méně mě nadchlo zjištění, že půjdem na návštěvu za dalšíma kamarádkama. Ne, že bych je nechtěla vidět, nebo s nima trávit čarodky. Problém byl v tom, že ony o naší návštěvě nevěděly. Tak jsem se rozhodla je aspoň trošku připravit na to, že se možná na chvilku stavíme. Komunikace to byla opravdu zajímavá. V podstatě jsme to začly řešit až v pátek večer. Ale nakonec to nějak dopadlo a všichni (teda skoro) jsme se tam ve zdraví sešli (měkký i protože tam byli i kluci... asi 2, takže jsme měli takovou menší převahu, ale nezdálo se, že by jim to nějak zvlášť vadilo:)).

Povedl se mi menší trapas, nějak jsem nečekala, že to bude něco většího, spíš jen takový vesnický posezení u buřtů... a najednou se tam objevil alkohol. Takže docela blbý, že jsem nic nevzala, ale tak nakonec se to nějak vsáklo a bylo to v pohodě, jenom já se ještě nějakou dobu cítila trapně.

Ale když pak jeden z kamarádů vytáh kytaru a my si začly zpívat starý odrhovačky ze základky (např. Červená řeka, Na tú svatú Katarinu, To ta helpa a tak podobně), bylo už všechno v nejlepším pořádku a mám pocit, že tak dobře se už dlouho nikdo z nás nebavil. Aspoň já teda určitě! Nejvíc mě nadchla písnička Když jsi kamarád. Nemůžu vám neukázat, její "složitý" text:

Když jsi kamarád, tak pojď si s námi hrát,
když jsi kamarád, tak pojď si s námi hrát,
když jsi kamarád, tak pojď si hrát,
uvidíš jak budeš rád, že nás můžeš napodobovat, ňaf ňaf...

toto celé se opakuje, jenže pak se dodá ňuf ňuf, potom ééé a pak další citoslovce bác, plesk, bum a co vás napadne.

Zkrátka, byl to skvělej večer (a noc) plnej smíchu, legrace a dobré nálady. Byla bych moc ráda, kdyby se nám příští rok povedlo něco podobnýho. A vám taky.

Žádné komentáře: