úterý 16. května 2006

Co se děje kolem mě 2?

Dneska jsem vyrazila do města... nakoupit si něco k jídlu, a tak trochu se projít. Zašla jsem do jednoho z nedalekých obchoďáků, protože tam má člověk vždycky všechno pěkně po ruce. A co nevidím... mají tam kaktusy. A jaký krásný, dokonce kvetly.

Jen tak ze srandy se kouknu na cenu - třicet korun. Hmmm, to je celkem málo. Že bych se obohatila o trošku zeleně? No, ale když jsou takhle levný, asi brzo chcípnou.:( Ale tak to zkusím, třeba ne. Jenom si vybrat nějakej pěknej, stejně počítám, že mně nepokvetou, tak aby byl hezkej i bez toho květu.

Odolám pokušení vyzkoušet pravost květu... to přece není možný, aby jim všechny kaktusy kvetly. Jak jen to dělaj?

Jeden si vezmu do ruky, protože vypadá, že by mohl být hezkej, i když nepokvete. No a jak tak na něj koukám a zvažuju, všimnu si kapky něčeho průhlednýho pod květem. Zdá se, že to je lepidlo. Že by ten květ nebyl pravej? No nic, tak tenhle nechci! Mrknu se na jinej. Prohlídnu si asi tři a zjistím, že pod každým květem je lepidlo. Tak to je teda gól. Nedělám si srandu… fakt mě to docela dostalo a i naštvalo. Kdoví, jestli ten kaktus nebyl taky umělej! Trošku zvažuju, jestli to náhodou není klamání spotřebitele. Ale asi ne… vždyť tam nikde nebylo napsaný, že ten květ není třeba ze slaměnky, stálo tam jen, že celý kaktus stojí 29,90 a že pochází z Holandska.

No, tohle mě jen ujistilo v tom, že si musím fakt dávat pozor, co si beru do košíku. Docela by mě zajímalo, jestli jste se s tímhle nebo něčím podobným už někdy setkali. Kdyžtak napište, please.
A ještě něco ze stejnýho obchodu (ale to už je focený trochu dřív):

12 komentářů:

poky8 řekl(a)...

Nekup to:)!

Anonymní řekl(a)...

za ty prachy

Anonymní řekl(a)...

za ty prachy

Anonymní řekl(a)...

J to víš v Holansku asi kvetou kaktusy jinak asi z lepidla nebo co tak to víš jiná země jinej vkus

Anonymní řekl(a)...

Ja vedel,ze to s tema anketama zvladnes:)!Sikula!...jeste bych mel mensi pripominku k nadpisum...chtelo by to neco originalnejsiho,nez je Co se deje kolem me 2...atd.

Anonymní řekl(a)...

Poky: Díky:)), ale byl to trošku boj:). No, jak jsme se bavili, co bych ještě chtěla, tak vytvořit něco jako složku (jak bejvá třeba v průzkumníkovi) JEN TAK (kde bych měla takový obyčejný věci) a CO SE DĚJE KOLEM MĚ... vím, že je to naprosto neoriginální, ale nenapadlo mě, jak jinak ukázat, že to patří k tomu prvnímu a taky že to není příběh, ale spíš taková úvaha. Myslíš, že by to nějak šlo?

Anonymní řekl(a)...

Kde nakupuješ? :-)

Anonymní řekl(a)...

Jo,tak s timhle ti zatim neporadim-s tou slozkou...taky sem na tim uvazoval,ale tohle nevim.
A nemyslim si,ze to patri k tomu prvnimu...jen je to stejnej styl...ale tak jak chces,jen se mi to takhle proste nelibi,to rikam ja...

Anonymní řekl(a)...

PKP: Lídl, Albert, Tesco... jak kdy.
Poky: No já jsem myslela, že to je jen podobnej styl, i když o úplně něčem jiným.

Anonymní řekl(a)...

a co koupila jsi to nakonec??? no kdyby to tady bylo stejne jak na blog.lide tak bych mozna nekde nasel navod "nejaky" na ty tve "slozky"

Anonymní řekl(a)...

darecek mrkni
snad se ti to bude libit ;-) aspon trochu
http://mr.dow.sweb.cz/fotoblog/loga/angelikablog.gif

Anonymní řekl(a)...

mr. dow: Ne, nekoupila jsem to. Ohledně dárku - moc díky, mile jsi mě tím překvapil.