úterý 16. května 2006

Koruna

Upadla jsem na zem a nedokázala se postavit. Kolem chodili lidi, byla jich spousta. "Snad mi někdo pomůže," doufala jsem. Ale ne, nikdo si mě nevšiml. Všichni byli tak velcí, dívali se jen před sebe a nikdo z nich si neuvědomoval, že tam dole na zemi je někdo, kdo by potřeboval pomoct.

Nezvedli mě, nepomohli mi. Zoufale jsem se dívala nad sebe - každej někam spěchal. Spousta bot kolem mě prošla a jedna paní na mě málem šlápla. Určitě mě někdo z nich musel vidět. Ale stejně mě nikdo nezvedl. Proč?

9 komentářů:

poky8 řekl(a)...

...a pak me zvedl jeden osklivy, smradlavy pan, co mel v kazde ruce igelitku s odpadky a sel me spolecne s mymi kamarady utratit za levne vino aby se mohl opit...:)...doufam,ze te to neurazi,ale tohle me napadlo jak sem to docetl:D..
Hezke.Moc hezke.Skoda jen,ze si napsala na zacatku o co de...byla by to dobra hadanka a urcite by rozpoutala zajimavou diskuzi...Velice zajimavy a originalni napad:).Tvuj blog se mi zacina libit cim dal vic a ver tomu,ze nemam duvod to rikat jen tak a JEN pro to abych ti udelal radost...

Anonymní řekl(a)...

to Poky8: Nebo za lahváče:-)

Anonymní řekl(a)...

To víš kdybys byla stovka nebo aspon litr to by tě hned někdo zvedl ale myslím že se najde člověk kterej tě jednou sebere a bude tě mít pro štestí a i koruna může pomoc když chce bez korunyje stovka jen 99 korun a já bez tebe jen prázná bez lásky a kamarádství, to je fuška jsem docela dobrej filozof, tak se neboj já bych tě ze země sebrala

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

Fííííha:)))), tak teď teda mám fakt radost... čekala jsem, že tenhle nápadík se nebude nikomu líbit. No trochu jsem se přepočítala, zrovna od tebe jsem čekala přísnou kritiku že to je blbost. Tak tos mě překvapil:)! Ne,neurazil jsi mě tím, je to celkem dobrej nápad na konec:)). O co jde jsem na začátku napsala proto, aby mě pak náhodou někdo nelitoval... nebo abych pořád nemusela poslouchat jisté narážky na svou velikost a neviditelnost.:) Některý lidi mě totiž rádi přehlížej.:)

Anonymní řekl(a)...

tak kdyz jsem to docetl tak me napadlo to same co pokyho ... a plne s nim souhlasim uplne ve vsem ... a mezi reci mohu se te zeptat kolik meris???
btw ... nadpis mohl znit "hadej kdo jsem" nebo tak nejak podobne a myslim ze lidi by si to s tebou nepletly :-D

Anonymní řekl(a)...

No ja som si po prvej vete myslel, že ten pribeh bude o tom, ako si padla na zem a našla tam korunu :o)

No ale vyvinul sa z toho pekný príbeh. Všetci ťa už pochválili, tak ja už nemám čo dodať. Snáď len, že ja by som ťa určite zdvihol :o)

Angelika řekl(a)...

Mr. Dow: Jejda, tvého komentáře jsem si nějak nevšimla, fakt si budu muset brzy pořídit něco, co by mi napsalo, když někdo komentoval můj starší článek.

Angelika řekl(a)...

Ondy: Děkuju!:))