neděle 19. listopadu 2006

Co na Vánoce podle rádia

Právě jsem v rádiu slyšela, že nám pořád všichni všude radí, co nakupovat na Vánoce. Tak s tím jsem se na štěstí ještě nesetkala. Sice jsou „už“ za měsíc, ale podle mě je na shánění dárků ještě dost času. Moderátorka se rozhodla prozradit nám, co by se na Vánoce nemělo dávat. Snažila jsem se něco si poznamenat, ale moc jsem toho nestihla.

Úplně na špičce neoblíbenosti jsou prý kravaty. Získaly 30, 6%, jako další byly tuším ponožky. To mi připomíná historku ze střední školy, kdy si několik spolužaček právě na toto stěžovalo a další bědovala, že by právě nějaké pěkné teploučké ponožky chtěla. Dokonce si o ně psala Ježíškovi, ale všichni to pochopili jako vtip, a tak si je prý bude muset koupit sama.

Teď jsem se zapovídala a nevím, co ještě nemají lidi rádi. Údajně je oblíbené něco měkoučkého, tedy nějaké oblečení. No já nevím. Já si na to vždycky stěžovala, ale teď už jsem možná taky ráda, ale abych řekla pravdu, obvykle mě spíš potěší něco jiného.

Když takhle píši o Vánocích a oblečení, nemůžu zapomenout na výrok hlavního hrdiny v Poláčkově knížce Bylo nás pět. U něčeho pronesl: „Stejně by mi to museli koupit.“ A to je přesně ten typ dárků, který nemám ráda. Dávat si pod stromečkem věci, které by vám stejně někdo musel koupit, je podle mě takový blbý. To už radši dostanu jen pár dárků, ale fakt překvapení. Vždyť na Vánocích a dárcích je přece nejhezčí to, že nevíte, co který balíček ukrývá a jste strašně zvědaví, jak budou ostatní reagovat na to, co jim Ježíšek nechal u vás.

Oblíbené jsou prý dárkové a slevové poukazy a ručně vytvořené dárky. Ta poslední položka mi přijde vzhledem k tomu, o čem jsem psala minulý článek, trošku jako provokace.:-)

Žádné komentáře: