pátek 15. července 2022

Kytky v kanclu

Kala shora
Nedávno jsem psala, že jsme v kanclu přesazovaly kytky, takový trochu teambuilding. Pravda je, že máme v kanclu pár kytkofilů, takže nikdy nevadí, když přinesete další kytičku navíc. Kolem počítačů si teď vytváříme zelené stěny. Za chvíli možná jeden na druhého neuvidíme a bude to vypadat, jako když máme každý svůj malý kanclík. Kromě produkce kyslíku to má ještě jednu výhodu: když máte plný stůl kytek, nemáte tam moc místa na nepořádek.

Tohle je můj nový přírůstek, který jsem dostala jako dárek. Ale protože kala neboli kornoutovka (Zantedeschia) je dost náročná na péči, požádala jsem všechny, ať se na ni přijdou podívat, protože není jisté, jak dlouho nám tam vydrží, když i největší kytkofilce doma chcípla.

Už teď se na ní projevuje, že jí něco schází, protože jí ty kornouty opatrně z vnější strany zelenají.

Od jedné kolegyně jsem dostala takové malé pupíky... sukulenty.

Sukulenty

Kala, zatím v provizorním květináči

Žádné komentáře: