neděle 22. ledna 2023

Vy ještě máte stromeček?

Včera jsme byli na oslavě narozenin a ani nevím, jak na to přišla řeč, ale najednou se někdo překvapeně zeptal: „Vy ještě máte stromeček?“

Docela mě tím zaskočili. Copak vy už ne? Teprve se blíží konec ledna. Tak proč ho uklízet?

Čeká nás ještě celý únor a možná i březen, než začne nějak pořádně vykukovat rostlinstvo a sluníčko po nás házet svými hřejivými paprsky. 

Do té doby nás může obveselovat jedině vánoční stromeček se svými svíčkami a ozdobami, nebo ten náš umělý zlatý svým třpytem a párem skleněných ozdob plus novým, vlastnoručně ozdobeným stříbrným zvonečkem. O kterém jsem Vám ještě zatím nevyprávěla a ráda bych to brzy napravila.

Sice je pravda, že už jsem přemýšlela, že sklidím vánoční výzdobu, ale pak jsem si říkala, že při stále brzkém stmívání to bude doma poněkud smutné. Zatímco když se mi na lustru už skoro dva měsíce houpe dvojice zlatých zvonků s atrapou vánoční hvězdy, mám pocit, že tím ospravedlňuje svoje desetiměsíční zabírání místa ve skříni.

Žádné komentáře: