pátek 3. února 2023

Koncepty a jiné začaté věci

Občas se mi stane, že rozepíšu nějaký článek a pak se zamyslím, opustí mě myšlenka, přijde manžel, nebo je najednou něco potřeba udělat a článek zůstane mezi rozepsanými. Když jsem se teď – jen tak náhodou – koukla, kolik toho mezi koncepty mám, pořádně mě to ohromilo. 

Celých 215 kousků! A to nepočítám všechny ty poznámky po papírech, sešitech, blokách, v pletacích návodech a všude jinde. Ne, jsou to jenom rozepsané koncepty tady na tomto blogu. Na tvorbě jich je dalších 95. Takový nevyužitý potenciál! S tím by chtělo něco udělat. Dopsat a publikovat, zveřejnit takto, nebo smazat, pokud už je to k ničemu. :-)

U mě je to v případě hlavního blogu nádherných 90,62 % a u tvorby 87,29 %, což mi taky nepřipadá špatné. 

To třeba s pletenou a háčkovanou tvorbou jsem na tom podstatně hůř. Dokončila jsem 90 projektů, které mám zaevidované (občas mi něco uteče), a celkově jich je 176 (některé hibernují, jiné jsou rozpracované), takže mám úspěšnost 51,14 %. No, to jsem trochu zabrousila do statistik.

A jak jste na tom vy? Kolik věcí nedokončíte? Jaké je vaše procento úspěchu?

P. S.: Dokonce jsem našla jeden archaický koncept z roku 2013!

Žádné komentáře: