úterý 28. února 2023

Víte, proč se říká březen?

Protože jsou zvířátka březíííí...

Chtěla jsem vám vyfotit kozu Lízu, protože je náramně široká, a když jde, vypadá to, že kolem sebe povlává kankánovou sukýnkou a ono je to břicho. Když jí na něj dáte ruku, cítíte pohyby kůzlátka. 

Jenže to focení moc nevyšlo. Pořád se kolem ometala Melinda, která chtěla být hvězdou mého článku. Ale smůla holka, ty budeš zase přespříště (ať to není pořád jen o kozách). 

Takže se můžete pokochat pohledem na kozí zadek, protože lépe to vyfotit opravdu nešlo. Přespříště vám ukážu proč. Ale stejně... vidíte to bříško do obou stran? Tak to tam normálně není. Můžete srovnat s Pepíkem, který stojí vedle.

Líza s Pepíkem

Březí koza, vlevo vidíte, jak má vyboulené břicho, ale vpravo ho má úplně stejně!

Já to říkala, že má na obou stranách stejně vyboulené břicho a Hektor se tváří, že to vůbec nechápe.

Jsem zvědavá, kdy budeme mít kůzlátka. Moc se na ně těším. Zajímalo by mě, kolik jich bude a jak budou vypadat! Třeba Pepa (2 roky starý) vypadá úplně jinak než loňský Percy. 

A snažím se odnaučit říkat kozlátka, jak je tady tak nějak zvykem. Už jsem to používala tak často, že jsem nechápala, proč Word nezná tak běžné slovo jako mládě kozy. 

P. S.: Melinda už je taky v tom!

Žádné komentáře: