středa 18. dubna 2007

Mám toho nad hlavu:)

Taky občas míváte pocit, že všechno to, co jste si naplánovali, nemůžete stihnout? Já ho mám na můj vkus nějak moc často.

Možná je to tím, že si všechno moc beru a snažím se mít všechno perfektní a taky mám hromadu zájmů. Ale jak to mám udělat, abych neměla chuť dělat něco, co mě baví a přitom mi to bere spoustu času?

S mým časem to je skoro stejné, jako když vás někdo pozve ke švédskému stolu. Je tam spousta lahůdek, ale vy si můžete vzít jen některé a přitom máte chuť na všechny. Nebo jako když máte chuť jen na dva zákusky, ale jeden z nich je zrovna šlehačkovej dort, a jak je známo, ten je dosti sytej, takže pak už se do vás nic jiného nevejde.

Teď, před písemkou a dvěma zítřejšími prezentacemi, mám největší chuť číst si knížku o Singapuru (Zaostřeno na Singapur od Jiřího Bubly) nebo psát deníček. A k mému údivu je pro mě skutečně problém dělat něco jiného.

Tak se zatím mějte, jdu na takovou malou návštěvu kosmetičky... to jsem teda zvědavá, co se mnou provede:).

Žádné komentáře: