středa 11. dubna 2007

Nová stránka

Poslední dobou mám moc práce ve škole a také jsem se začala věnovat čtení a dalším aktivitám, takže nestíhám psát, ačkoliv by bylo o čem. Ale také se snažím používat svoje nově nabyté zkušenosti ze školy při tvorbě nové stránky. Ano, slyšíte dobře, pokouším se vyrobit si vlastní internetovou stránku.

Bohužel to není tak lehké, jak se původně zdálo. Nadšení se pomaličku vytrácí, když vidím, kolik dá práce udělat malilinkatou část funkční. A jak jsem kdysi někde četla - stránky se nikomu nedávají, dokud nejsou hotové. Nikdo není zvědavý na text: "stránka se připravuje".

A tak se snažím a snažím, ale pořád toho mám jen zoufale málo. Už se moc těším, až je zprovozním, celé, kompletní a (podle mého názoru) krásné. Teď mě napadá, co byste tam chtěli vidět a najít? Klidně mi to napište sem a nebo použijte anketu.

Žádné komentáře: