středa 11. dubna 2007

Výsledky anket

Všimla jsem si, že tu mám většinu anket už strašně dlouho, ale výsledky se mi líbí. Je vidět, že hlasovat vás baví rozhodně víc než psát komentáře. ;-)

Především mě potěšil výsledek ankety: "Může se člověk zamilovat do vůně?" Já si totiž myslím že ano, ale co je pro mě podstatné je to, že vás si to myslí 17 a těch, kteří s tímto tvrzením nesouhlasí není ani 5.

Když jsem se svých čtenářů (nebo alespoň návštěvníků) zeptala, zda se snaží být perfektní, polovina jich odpověděla že ano a druhá polovina že ne. Perfektní se až puntičkářsky snaží být většinou prvorození. Už si přesně nepamatuji proč, ale myslím, že to skutečně platí, alespoň většina "nejstarších", které znám, mi to potvrdila.

Velké části čekání zas tak moc nevadí, to je v dnešní době, kdy se člověk stále někam honí, docela nezvyk.

A co se týče draků, bylo rozhodnuto:

- umí chrlit oheň,
- mají křídla,

ale zda mají jednu nebo více hlav, o tom rozhodl 4. člověk, který se přiklonil k jedné hlavě.

Žádné komentáře: