neděle 28. února 2016

Ulovte si keš

Zítra bude 29. února! Velice významný den, protože je jen jednou za čtyři roky. Nevím, co si pro tuhle příležitost plánujete vy, ale my kačeři máme jasno – kdo nemá, musí bezpodmínečně ulovit kešku, aby se nám hezky plnil kalendář. 

Pokud mi vůbec nerozumíte, čtěte dál, vysvětlím. Mezi geocachery jsou rozšířeny různé statistiky. Jednou z nich je, kolik jste v ten který den nasbírali kešek. Sčítá se to za všechny roky dohromady, a tak lidé jdou cíleně ulovit nějakou kešku právě na Nový rok, silvestra nebo Štědrý den, protože tehdy ještě žádnou neodlovili. A tak i já mám zítra jednu v plánu. A aby to bylo ve velkém stylu, tak hned tu druhou v ČR nejnavštěvovanější.

2 komentáře:

Jarda Vála řekl(a)...

Že by po 28. únoru hned následoval 29. duben?

Angelika řekl(a)...

Jé, tak to se mi povedlo! Už jsem opravila, díky.