čtvrtek 19. května 2016

Rebarborový koláč

Ještě než jsem se stala marodem, nakoupila jsem si na víkend jídlo a počítala s tím, že kromě vaření upeču také něco dobrého. Mám zálusk na otestování nové formy na bábovku a taky na rebarborový koláč. 

Kdysi nám rebarboru dělala babička, ale její koláče mi nechutnaly. Tedy ty s ovocem: rybízové i rebarborové byly dost kyselé a jaké dítě jsem moc nemusela ani švestky. Kdyby dnes babička ještě žila, okouzlila by nás jistě i těmito druhy, protože by si vygooglila nejrůznější recepty. Možná by to chvíli trvalo, ale věřím, že by se s internetem naučila.

Takhle mohu jen vzpomínat na makové rohlíčky a skořicové šneky. Doufám, že recept získám od sousedky, protože po babičce ho nemohu najít nebo rozluštit. Aspoň mi dovolte představit vám rebarborový koláč, který jsem udělala těsně předtím, než se ze mě stal lazar. Recept najdete zde: http://angelikavari.blogspot.cz/2016/05/francouzsky-rebarborovy-kolac.html.

Žádné komentáře: