pondělí 11. března 2019

Po 11. března 2019

Chumelí! Ale nemám z toho moc radost, je děsná zima.

Naposledy před operací jsem šla cvičit. Bude mi to chybět. Poprvé jsem si vzala na trénink ponožky Lindsey's yoga socks. Náš sensei nebyl rád. :-P Prý ty růžové vypadají k bílému gi hrozně. Nejsou s ničím sladěné. Hned jsem pohotově navrhla, že si k nim udělám pásek. Už mám i jeden vyhlédnutý. Vypadá jako ze 17. století. Možná je nějakým takovým i inspirovaný. Ondra řekl (ironicky, samozřejmě), že to bude hned lepší. Tak jsem kývla na svého partnera, že ho mám jako svědka. Chvíli se mi snažil vysvětlit, že to byla ironie, ale já to jen odmávla rukou se slovy: „To přece nemůžu vědět. Sensei řekl, že to bude lepší, tak to bude lepší.“

Na večer jsem vzala sladké víno z Lídla. Potřebovala jsem se trochu uvolnit.

Žádné komentáře: