pondělí 16. října 2006

Jakej byl invex

Kdo mě zná, asi mu bude připadat dost divné, co jsem právě já dělala na invexu. No jo, občas dělám věci, které nikdo nepochopí. Kdybyste mi ještě před pár dny řekli, že tam půjdu, vysměju se vám se slovy: „Já? A co bych tam asi tak hledala?“

Teď odpoledne, když si tu otázku kladu sama, neumím na ni uspokojivě odpovědět. Možná jsem jen chtěla vědět, jak to na tom slavném invexu vypadá, nebo mě zajímalo, co je nového a nebo… nebo prostě nevím, jen jsem měla chuť se tam podívat. A abych řekla pravdu, nelituju toho.

Zpočátku jsem se tam trochu nudila. No jasně, nešla jsem tam sama, pozval mě kamarád a ten si prohlížel různé hry a časopisy, což šlo tak trošku mimo mě. Na štěstí tím nebyl tak zaujat, aby si nevšiml, že nejsem právě dvakrát nadšená tím, co si prohlížíme.

Když se ptal, co jsem čekala, přiznala jsem, že nějaký hardware, něco vymakanýho… slíbil, že se tam podíváme za chvíli, ale teď si doprohlížíme hry. Proč ne?

První, co ve mně nechalo fakt nesmazatelnej dojem, byl chlápek ze stánku Casio, který mi nabízel kalkulačku. Byl celkem zajímavej sám o sobě, ale na mě spíš zapůsobil jeho přístup. Opravdu netuším, jestli byl v práci novej, měl dobrej den, anebo uměl tak skvěle zacházet se zákazník, ale přiznám se, že mi tu kalkulačku málem vnutil. A přitom jsem svou měla s sebou v batohu. Jednal se mnou, jako bych byla něčím výjimečná (možná jsem trošku byla tím, že tam moc holek nebylo, ale proto se tak určitě nechoval), nabízel, že mi udělá slevu, že mi pomůže vybrat přesně tu, kterou potřebuju… Jo, takovýhle prodavače mám ráda! Strašně moc ho obdivuje, že dokázal být tak milý v tom všem hukotu.

Ale zpět k invexu. Prohlíželi jsme si mobily, nejsem moc technickej typ, ale některé byly fakt pěkné. Taky se nám moc líbily digitály, některé byly malé a placaté, tak elegantní, že jsem se musela kamarád zeptat, jestli je to fakt foťák, jiné zase velké, ale také působily dojmem, že NĚCO umí. Dost se nám líbily LCD a velkoplošné obrazovky. Jeden monitor jsem okomentovala, že vypadá opravdu krutě… a nejen on, celý počítač se zdál být velmi výkoný. Ale tak to by i člověk mohl usuzovat podle ceny sto devatenáct tisíc, ne? Téměř jsme slintali, když jsme viděli, tiskárny právě dělající takové fotky, že přecházel zrak. Moc často se mi to nestává, ale když píšu tenhle článek, skutečně nemám slov. A co teprve, když vám chci popsat takovou trošku drsnější tiskárnu. Chvilku jsme totiž stáli a okouněli u stánku a pak jsme si všimli, že tam z jedné „trošku větší“ tiskárny leze plakát. Jaký měl rozměr, netuším, možná A1 nebo A0, ale každopádně byl úžasně kvalitní. Samozřejmě jsme neodolali a zeptali se, jestli by se dal koupit. Bohužel ne, protože slouží jako reklama. Vcelku dost mě to mrzelo, protože takhle nádhernej, velkej a nezohýbanej plakát asi hned tak zase neuvidím. Ale celkový dojem je, že to bylo fajn.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tj,kdyz vis kam mas zajit,tak je invex v poho.My sme se tam na stredni vetsinou jezdili ulit ze skoly a zaparit hry,ale ted bych se aji na neco podival.
Jinak bacha na takovy strasne mily prodavace,kteri ti vnuknou presne tenhle pocit a pak ti vnuti nakou pojistku a ty budes kazdej mesic calovat litr za mesic apod.Ale tak nebudme pesimisti;)

Angelika řekl(a)...

Jo, taky jsem nad tím přemýšlela, že to je zvláštní, že mě skoro přesvědčil, když jsem tu kalkulačku vůbec nepotřebovala.

Anonymní řekl(a)...

jo lidi tak to jste nevideli co dokazou nekteri v okay ... zenska si tam prisla pro konvicku na kafe,ktera se ji prave rozbila a odesla s konvickou, lednickou, sporakem, a LCD televizkou ... a pritom vazne chtela jen tu blbou konvicku :-D ... btw vse na splatky ;-)

Anonymní řekl(a)...

Mít něco na splátky je dnes moderní i když bych to nedoporučovala - když víš pro co jdeš, tak to musíš popadnou a rychle vypadnout:-)
jinak - nemám ráda prodavače co se vyloženě vnucují, ale když jsou milí a nevnucují se, tak to je moc fajn - také jednu takovou znám. Chodím do toho krámu ji jen pozdravit a ona z toho má vždy radost.

Angelika řekl(a)...

Mr. Dow: Tak to je slušný!!!
Veber: Jo tak s lidma, co tě jdou jen pozdravit, se taky znám ;-).

Anonymní řekl(a)...

Ja byl letos na invexu 2x, poprve v utery a stravil tam 5 hodin, nejvic me zaujala z celeho invexu galerie Jana Šibíka.. vazne hrozne dojemna. Jinac samozrejme prolezl sem jen co me zajimalo, vyhral nejake energicke napoje O.o, zajezdil si na segwayi a vypadl, jelikoz to byl asi muj 6. invex.. tak toho nebylo tolik, ale prvni kdy sem tam byl na novinarske dny... podruhe sem zautocil na vystaviste ve ctvrtek a byl tam rekordnich 25 minut, tolik lidi, tolik bordelu, chaos a stredni skoly uslapaly invex a zapeli digitexu .. no je fakt, ze hry nebyly to co bych tam hledal.. proto sem byl vdecny za to utery