úterý 30. října 2012

Hledá se kniha

Když něco nechce, puč to. Pchá, to je ale nesmysl, říkala jsem si vždycky. Teď začínám uvažovat nad tím, jestli na tom přece jen něco nebude. Ztratila se mi jedna moje super oblíbená kniha. Prohledala jsem všechny možné kouty, kam jsem ji mohla založit a nic. Matně si vzpomínám jen na to, že jsem ji někomu půjčila se slovy, že s vracením nemusí spěchat, protože už všechno z ní umím, a tak ji hned tak potřebovat nebudu.

Jenže teď ji potřebuji, protože jsem při pletení jednoho šátku objevila nějakou zákeřnost, se kterou se sice snažím vypořádat na základě rad z internetu, ale pořád si nejsem jistá, jestli je to správně nebo ne. A tahle kniha byla na vysvětlování fakt dobrá. A navíc jsem trochu nervózní z toho, že ji nemám. A taky jsem si trubka, jako ještě u pár dalších knih v práci, nepoznamenala, komu jsem je půjčila. Už jsem se poptala skoro u všech známých, kteří mě napadli a nic. Nejhorší je ten pocit, že to byl někdo, u koho mě překvapilo, že se chce věnovat ručním pracem. Někdo s kým se až tak moc nevídám.

Žádné komentáře: