pátek 29. července 2016

Co mi udělalo radost v poslední době

  • Koupila jsem si od Yves Rocher novou voňavku za slevovou kartičku, do níž se sbíraj razítka. A ta voňavka – Naturelle Osmanthus – mi připomíná můj oblíbený osmanthusový čaj a pak se přemění na jasmínovou vůni.
  • Značně jsem pokročila s pletením druhého šátku Exploration station.
  • Pilnou prací jsem získala značné množství odpovědí na svůj dotazník (otázkou je, jestli mi to k něčemu bude).
  • Když se za mnou zastavil kámoš z Moravy, ačkoliv mohl dělat tisíc jiných věcí.
  • Vopravdový belgický pralinky od dobrého přítele:


  • Parné léto, kdy unosím lehké šaty, sukně, kraťasy a tílka.
  • První výlet na mojí motorce.
  • Výlet na mašinky s kamarádem.
  • Psát si při prohlídce poznámky – vypadat malinko divně – a vůbec se tím netrápit.
  • Začít číst Angeliku... o tom už tu pár článků také bylo, stačí zalistovat zpět, nebo se podívat na článek Příležitost ke čtení Angeliky.
  • Zhlédnout celou sérii filmů o Angelice a zjistit, že to pořád není tak docela špatný, i když z prvních jsem měla spíš srandu (jak strašně přehrává! :-ú).
  • Půjčit si kolovrátek, upříst a seskat jedno klubíčko.
  • Pomazlit cizí bílou huňatou kočičku.
  • Koukat na Sherlocka Holmese nebo Bud Spencera a Terence Hilla – Hroši v Africe, nebo pomilionté na Dvojníky.
  • Meditovat.
  • Půjčit si spoustu naučných knih na prázdniny.
  • Učit se ovládat myšlenky pro větší produktivitu.
  • Válet se v lehátku s pletením.
  • Začít psát papírovej deník.
  • Koupit si kočičí vykládací karty a vykládat si je.
  • Obarvit si vlasy hennou.
  • První ostružiny.
  • Tréninková procházka pro zvýšení výkonnosti – pojedu na dovču do hor.
  • Nasbírat si plnou hrst borůvek.
  • Dostat nečekaně informace, které plánuju teprve vyhledávat a pořád se k tomu nějak nemám.

Žádné komentáře: