neděle 10. července 2016

Zase tu máme krásné tropické dny

Dneska jsem si užívala teploučký den. Většinu jsem ho sice strávila u počítače a nedá se říct, že by mě tento způsob dovolené právě těšil, ale na druhou stranu – snad je to naposled. Ale pak jsem aspoň na chvíli vylezla ven a dovolila si vyndat již nějakou dobu rozpletený šátek, abych měla něco snazšího na pletení. Mám totiž aktuálně rozdělané tři žhavé projekty (těch x, kterým se nevěnuji, nepočítám), jenže na jeden potřebuji dokoupit hnědého klubíka, a další dva jsou takové dost pracné a počítací a vyžadují opravdové soustředění, zato já mám chuť jen tak pohodově plést, ničím se netrápit a hezky se uvolnit.

Taky jsem si smlsla na jahůdkách a pozorovala děti, jak se ženou k rybníku. Musím si dodat odvahy a taky tam vlézt. Bude to můj projekt do Něco nového...

Žádné komentáře: