čtvrtek 4. srpna 2016

Moje velké starosti

Připadám si totálně zahlcená nejrůznějšími úkoly. Jak už to před dovolenou bývá, napadá mě tisíc věcí, které je potřeba nebo bych ráda vyřešila či dokončila. Říkám si: klid, děvče, je to jen týden, ono to počká!

Určitě dnes musím v práci poslat dopisy, probrat s vedoucím web anglicky, který tvořím, zastavit se za kolegou pro sušené ovoce, abych měla zdravé mlsání, zadat do mailu dovolenou a přichystat si doklad na proplacení.

Bylo by dobré, kdybych stihla prostudovat tři vědecké články a metodu zakončování šátku bind off s pikotkami. Dívala jsem se na ni včera na videu a není mi to úplně jasné. :-( A potřebuju dokončit kašmírák, abych si ho mohla vzít rovnou na sebe.

Taky bych ráda dopletla ještě jiný šátek a lanko si vzala s sebou na pletení větších rozměrů...

A když pak nad tím přemýšlím, spokojeně si říkám, že to mám teda opravdu starosti. :-) A že jsem šťastná, že tohle jsou moje největší problémy.

Žádné komentáře: