pátek 15. května 2020

Prostě pátek

Teď jsem nějakou dobu pořádně nepsala žádné příspěvky, tak abyste věděli, co se děje... 

Stále mám alespoň částečně home office, takže u kompu sedím skoro celé dny a pak se mi nic dalšího nechce. Tím nic myslím, ani další psaní na počítači, ale leckdy ani nic dalšího. Člověk by si myslel, jaká je to pohodička, vegetit si doma, a přitom je to, co se efektivity využití volného času týče skoro stejné. 

O úterním zdejším speciálu „na statku“ už víte. Ale vymyslela jsem ještě dva další. Na Tvorbě (zde: https://angelikytvorba.blogspot.com/) bych ráda každé pondělí publikovala svoje výtvory, pokroky atd. A ve čtvrtek články o tom, co mě právě inspiruje, ale to bude asi spíš příležitostný soubor článků, protože jejich sepsání si obvykle vyžádá víc času. 

Mějte se krásně, Angelika

P. S.: Chtěla jsem napsat, co dělám, že? Takže trochu píšu (viz článek Spisovatelská výzva (1) ze čtvrtečního seriálu), šiju (články plánuji) a pletu (viz pondělní článek Katrin Schneider: Avion (1)).

Žádné komentáře: