čtvrtek 25. března 2021

Hlášky z Lucifera (2. část)

Co je ještě větší závislost, než koukat na Lucifera? Plést svetr Feel the Bern! (Úvodní článek s tímto mým svetříkem najdete zde.)

Chloe: „Neboj. Maze bude v pořádku.
Trixie: „Tak proč se o ni bojíš?
Chloe: „Nebojím se o Maze. Bojím se o Kanadu.

Psycholožka: „Abychom zastavili krvácení, musíš vyndat kulku a zašít ránu.
Zraněný: „No víte co? Jsem v pohodě.

Lucifer: „Zdálo se mi to, nebo největší mučitelka, kterou peklo kdy poznalo právě naducala jeho polštář.
Psycholožka: „Nezdálo.
Lucifer: „Fajn. Takže je to pravda. Rozbil mi Maze.“ (s03 e03)

„A hele. Sklenice nadávek?“
„Ano, ta je Trixie.“
„Dáváš dítěti peníze pokaždé, když zakleje? Skvěle, detektive.“
„Ne. Ona platí za každé sprosté slovo.“
„Tak to je ještě více zajímavý.“
„Vážně? Děkuju, Lucifere.“
„Jsem ohromený, že vymáháš peníze od svého potomka. To je ale směšné.“

„To je mimo mou kompetenci. Musíte si o tom promluvit s tím nahoře.“
Lucifer: „S Bohem?“
„Ne. S majitelem firmy.“
(s03 e05 díl Welcome back, Charlotte Richars)

Lopezová: „Možná bychom měli přestat mluvit. A tím myslím hlavně tebe.“

Candy: „Možná někdy předstírám, že jsem jednodušší, ale nelžu. Říkám tomu blafování, je to podstatný rozdíl.“(s03 e06 díl Vegas with Some Radish)

Reeves, novinář: „Nerad vám to říkám, ale váš poručík a moje šéfredaktorka se dohodli. Takže buď to to bude příjemný zážitek, nebo budete přinucena.“
Chloe: „Volím to druhé“

„Nech Lucifera Morningstara na pokoji. Nebo toho budeš litovat z hrobu.“
„Na něco jsem kápl, že?  Mě nezastrašíš, jiní už mi vyhrožovali hůř.“
Mazikeen: „Garantuji ti, že ne.“

Reeves: „Zničil jste mi život. Donutil mě dělat věci, které bych neudělal. A teď... Dole je mrtvá holka, a to jen kvůli vám.“
„Co to s vámi lidmi je? Pořád viníte mě. Žádného z vás jsem nikdy k ničemu nenutil.“ 
„To není pravda. Obelstíš nás, abychom zhřešili a byli zatraceni.“
„Mám pro tebe příběh, novináři. Který jsem neřekl živé duši. O tom, kdo jde do pekla, já nerozhoduju.“
„A kdo tedy?“
„Vy, lidé. Posíláte se tam sami. Stahováni vlastní vinou. Nutíte se prožívat své hříchy znovu a znovu. A nejlepší na tom je, že dveře nejsou zamčené. Můžete kdykoli odejít. Tohle vás nikdy nenapadlo, že?“
„Ne. Je to Vaše vina.“
„Já nesu vinu za mnohé, Reesi, ale ne za vaše duše, činy a ani za toho, kdo zabil tu ubohou dívku tam dole.“
„Musíte to být vy. Jinak...“ (je to jeho vina)
Akorát pak by v pekle byli jen „hodný“ lidi, co mají svědomí. Zlí, kteří si své zločiny umí obhájit, že to přeci bylo pro vyšší dobro nebo něco podobného, a psychopati, kteří necítí vinu, by se do pekla nemohli dostat.

„Myslel jsem, že když se ti otevřu, sblíží nás to. Jako se to stalo s tebou a Luciferem.“
„Reesi, takhle to nefunguje...“
„Ďáblovi jsi odpustila. Proč nemůžeš odpustit mně?“
„Víš, na vteřinu jsem myslela, že jsi vážně převzal zodpovědnost. Ale s tebou je to pořád to samé, pořád dokola. Tak zarytý. Neposloucháš. Nepoučíš se.“
„Nevíš, jak moc tě miluju? Co vše jsem kvůli tobě udělal. Postavil se ďáblu. Ohrozil jsem vše, když jsem se zapletl se sériovým vrahem! Byla zabita nebohá dívka!“
„Cože?“ ...
„Nebyla to moje chyba. Byla to nehoda. Nechtěl jsem, aby se cokoli z toho stalo.“

Sériový vrah podvodníků: „Poslal jste mě zabít nesprávného. Lucifer není podvodník. Je to čestný muž. Víc to už ani nejde. Ne, to vy jste podvodník! Novinář, co lidem lže! Zbabělec, co nechá udělat špinavou práci jiného. To vy si zasloužíte být další. A taky budete.“
(s03 e07 – nejlepší díl, co jsem viděla)

Majitel nóbl podniku: „Lopotíme se tu jako v pekle.“
Lucifer: „To ani zdaleka. Mohu vám to ukázat.“

Amenadiel: „Když se zamyslíš, máš méně otázek, než jsi měla dřív? Když jsi nevěděla?“
„Tedy, jsou to jiné otázky, ale je jich stejně. Možná víc.“
„Takže jsi pořád ten nic netušící idiot jako vždycky?“ (s03 e08)

„Touha je vyjádřením svobodné vůle. Pomáhám lidem plnit to, co chtějí.“

„Opravdu chceš mou radu, Mazikeen? Zeptej se sama sebe, po čem opravdu toužíš. A buď upřímná, jinak to nemá smysl.“

„Myslete na to, co opravdu chcete. Nedělejte nic, čeho byste litoval.“ (s03 e09)

Hříšný muž (Sinnerman, poručík): „Vážně je to pravda, že se posílí ostatní smysly, když o jeden přijdete.“
Lucifer: „Jestli chceš, seberu ti další.“
Poručík: „Oba zmlkněte a jděte.“ (s03 e10 Hříšný muž (Sinnerman) je nový poručík na policejní stanici a ve skutečnosti se jmenuje Kain.)

Amenadiel: „Nešel jsi sem, abychom našli toho zloděje, že? Jen zdržuješ, aby ses nemusel vrátit do Pekla.“
Lucifer: „Myslel jsem, že toho stihnu vypít víc, než ti to dojde.“
Amenadiel: „Lucíku, tohle není legrace. Kolikrát ti to mám opakovat? Vystavovat lidstvo božské moci...“ (s03 e11, hned po příchodu Lucifera na zem)

Chloe: „Maze, nemůžeš jen tak házet nože na Trixiiny dveře. Je to nebezpečné a budeme muset zaplatit opravu.“
„To už je vyřešené. Trixie už pracuje na další kresbě mimozemšťana.“
„Proto jsi tu pověsila všechny Trixiiny kresby? Abys zakryla škody?“...
„Opravdu, Maze? Bydlíš v domě s lidmi. Je tak těžké být trochu ohleduplná?“
„Ooo. To je ten lidský okamžik, kdy tě něco naštvalo, a vybíjíš si to na mně, že?“ (s03 e12)

Chloe: „Kouknu, jestli se Piercovi poštěstilo s Bree.“
Lucifer: „Štěstí nebude potřebovat. Má něco mnohem lepšího.“
Mazikeen ke Kainovi: „Deckerová má pravdu. Jsi roztomiloučký, ale já jsem na lovu a mám stopu. Tak s dovolením.“ (you are cute)
Poručík Pierce (Kain): „Mám ti od Lucifera vyřídit, že je to přesný opak toho, co Amenadiel chce.“
Mazikeen: „Jdu do toho.“
Poručík Pierce (Kain): „Bezva, jak ho najdeme?
Mazikeen: „Tvůj brácha je předvídatelný. Obvykle jde za jídlem nebo kozama. Obvykle jsou to kozy. (s03 e16 Kain a Ábel)

Lucifer: „Ou, ten pohled znám. Buď do automatu doplnili sendviče, nebo máš stopu.“ (s03 e18)

Chloe: „Dobře, Maze, kolikrát jsi bodla oběť.“
Maze: „Dvakrát, třikrát. Čtyřikrát?“
Chloe: „Nejsi vůbec blízko. Oběť měla deset bodných ran.“
Maze: „Dobře, tak jsem byla naštvaná, takže jsem to asi zapomněla počítat.“ 

Detektiv Espinoza: „Jsou jako jeden. Je to jako když řekneš, že ses zamiloval do ženy, která má kočku. Co uděláš? Přijmeš tu kočku, protože ona za to stojí. Lucifer je ta kočka.“
Poručík: „Já bych se zbavil té kočky.“ (s03 e19)

Charlotte: „Sally, nevypadáš tlustá kvůli oblečení. Vypadáš tlustá kvůli tuku.“ (s03 e20)

Tak to je fakt úchylný! Efekt motýlích křídel! :-) Co by bylo, kdyby... Dan byl zkorumpovaný polda (asi teda), Chloe herečka ve Weaponizerovi 5 – a samozřejmě hraje hodnýho poldu, že? Linda jí hraje psycholožku. Charlotte opět žije a je Luciferovou advokátkou. Aneb jak to vypadá, když Bůh zkouší experiment. (s03 e26)

„Můj syn a já... no, řekněme, že nemůžu udělat nic, co by udělalo náš vztah méně komplikovaný.“ 

To, co změnil, bylo, že nezemřel Chloin otec, a tak se ona nestala policajtkou... Kdo ví, jak je to v reálu. Opravdu takové „maličkosti“ rozhodnou o tom, co v životě budeme nebo nebudeme dělat? Na co najdeme odvahu... (s03 e26)

„... jsi teď ve své osobní pekelné smyčce. Takže... vítej v pekle.“
„Já jsem v pekle? Já to nechápu!“
„Věčné zatracení? Nekonečné utrpení? Není to těžký koncept.“ (s05 e01)

„Z mého pohledu jsou problémy jako prodejci biblí nebo genitální bradavice. Když předstíráš, že je nevidíš, dříve nebo později zmizí.“ (s05 e04)

Amenadiel: „Takže jsem se prostě vrátil k práci.“
Maze: „K práci? Vyrábíš další věci pro Charlieho? Kolik toho potřebuje? Já měla v dětství dva šutry. Jeden ostrý, druhý tupý. Ostrý byl na bodání, tupý jsem se snažila zbrousit.“
Amenadiel: „To hodně vysvětluje.“
Maze: „To, proč nejsem rozmazlený spratek.“ (s05 e07)

Bůh: „Určitě to ale všechno dobře dopadne.“
Lucifer: „To jsi říkal o dinosaurech taky!“ (s05 e11)

Žádné komentáře: