neděle 21. března 2021

Jak jsem včerejší bucket list psala až dnes

Hned ráno si sednu k notebooku. Myslím si, že najdu pár tipů, jak zúžit sukni s podšívkou, když se mi ji nechce párat ve švu, ale kde nic tu nic, tak se začnu potulovat po stránkách s šitím, které jsem si otevřela, pak mrknu na Facebook, kam vede odkaz, ale to mě tak nebaví, preferuju blogy, kde se i něco dozvím. Mrknu i na stránky s látkama. A pak se konečně pustím do psaní článku na blog. Chtěla bych si (i čtenářům) vytvořit nějaký povzbuzující bucket list na jaro, nebo nám z toho, že jsme doma pořád jen zavření opravdu hrábne. Chce to najít si něco pěkného, veselého, zajímavého. Ideálně takového, co jde dělat jen na jaře, například nasbírat smrkové špičky větviček a udělat z nich med. Ale vlastně to může být cokoliv. Zkusili jste třeba fotit pohled z okna v různých ročních obdobích? Je to super!

Pustila jsem si Pokáčovu rychlovku. Zase to stojí za to. Mám ráda jeho humor. 



Žádné komentáře: