středa 3. května 2023

Červený diář

Zkuste si měsíc vést svoje úkoly a poznámky v papírové podobě a hrát si se svým diářem. Mít v něm vše, co potřebujete! 

Tak o tom je kurz bullet journalu od Knitsonik s názvem KNITSONIK Bullet Journaling: Self-Paced Edition. Nehraje si na to, že ví o psaní deníku a zpracování úkolů všechno, ale představuje to, co sama používá a prospívá jí to. Kurz má rozdělen do pěti částí a nabádá zájemce, aby dělali jednotlivé úkoly postupně a zvykali si na všechny nově zaváděné prvky. Před časem jsem došla do druhé lekce, a teď bych si ráda zopakovala to, co už vím z dřívějška. Předtím jsem používala opravdu prázdný blok, ale pro letošek jsem dostala hezký červený diář, takže se snažím nacpat všechny svoje myšlenky do něj. Musím říct, že to úplně dobře nejde. Na některých stránkách mi zbývá místo, takže tam pak docpávám plány na články na blog, vtipy, citáty, co se chci naučit vařit (pho polévka, croissant a pod.), co chci sázet a předsevzetí...

Ale pokud chcete začít u zdroje, měli byste navštívit https://bulletjournal.com/, nebo ještě lépe knihu The Bullet Journal Method: Track the Past, Order the Present, Design the Future od Ryder Carrolla (v Metoda Bullet Journal, 2019, Jan Melvil Publishing, 320 stran). Mám ji a mohu jen doporučit. Nebo sledujte můj blog a podíváme se na vše společně. Máte se na co těšit.

Žádné komentáře: