neděle 7. května 2023

Čas na záliby

Uf uf uf, nedávno jsem na blogu popsala ve třech seznamech různé věci, které mě baví dělat, a o nichž mě baví psát. Jednalo se o seznamy:

Štěstí, čtení, pletení

Samozřejmě mě hned napadla taková šílenost jako že bych ke každému tématu chtěla zpracovat článek. Mmm, samé zajímavé věci, o kterých bych mohla psát a některé bych předtím MUSELA podniknout. To je smůla, muset si (třeba místo úklidu nebo vaření složitého oběda) najít čas na čtení (nebo vaření toho složitého oběda, když se mi zrovna bude chtít a budu o tom pak psát).

Samozřejmě se mi tu všechno kupí a nevím, o čem psát dřív. Cestou do práce a z práce v autobuse, metru, tramvaji či pěšky obvykle pletu, ale nedávno jsem zatoužila mít ve svém životě víc čtení, tak jsem to zkusila a kupodivu to taky jde. Teda jen někdy, občas jsou ty autobusové serpentiny nepříjemné na žaludek i bez čtení či pletení.

Tak jdu na to a uvidíme, jak se mi to povede... články budou následovat vždycky v neděli jedno téma. Začneme kreslením.

Žádné komentáře: