pátek 24. března 2023

Víkend nabízí tolik možností... a tak málo času ;-)

A zase tu máme víkend. Jupí! Akorát jsem malinko rozmrzelá, že nevím, co dělat dřív a přijde mi, že než se rozkoukám a do něčeho opravdově pustím, bude už zase po víkendu a v týdnu nic nestihnu. 

Tolik bych toho chtěla: 

  • přečíst – knížky mám půjčené ze dvou knihoven (ale už se mírním a není jich 50) a od jedné kamarádky, pak bych měla 
  • projít nějaké příchozí maily a ozvat se lidem, kteří se mi už dlouho neozvali (a mám je ráda a chci s nimi zůstat v kontaktu... (a chtěla jsem přestat říkat, že něco „musím“ nebo „bych měla“, tak nám to radili v právě rozečtené knížce, o které bych 
  • ráda napsala na blog, stejně jako o spoustě dalších věcech),
  • zahradničení (tak trochu doslova co se týče toho blbého pařezu na zahradě) nejde odkládat moc dlouho, protože pak pomine sezóna na včasné zasazení,
  • o rozpletených projektíčkách s určitým deadlinem ani nemluvím: březnové ponožky do konce března, dubnové do konce dubna, aby se stihly v květnu darovat ve správný čas, a to nemluvím o tom, že chci konečně dodělat svoje první či druhé ponožky pletené na stroji a zjistit, jak se nosí a zda netlačí ten šev na nich,
  • úklid resp. vyhazování a třídění před připravovanou rekonstrukcí,
  • vaření: vytáhla jsem z mrazáku vepřovou panenku a u Florentýny už jsem našla tři recepty pečená panenka v troubě, medailonky a marinádu na kuřecí křídla, která na ni jde použít taky, v lednici mi stárne droždí a v mrazáku straší meruňky (Dneska jsem si všimla, že meruňkovník začíná právě kvést. To slovo se mi líbilo, takže i když není správně, chtěla jsem ho uvést. Fakt musí být ta čeština pro cizince složitá. Proč nemáme meruňkovník, jablkovník a podobně stejně jako fíkovník?),
  • hrát deskové hry, protože máme jednu půjčenou z knihovny a druhou od švagra (k nastudování pravidel, ha ha),
  • jít na výlet, protože minulý týden se to osvědčilo a pes bude taky rád,
  • kreslit obrázky na výstavu, protože jich mám pohříchu málo (a koupila jsem si nové fixky, juhů!),
  • studovat některý ze svých kurzů, protože mě baví dozvídat se nové věci a v týdnu na to taktéž nemám čas,
  • dělat angličtinu (videa od Broni Sobotky a překládání s manželem).

Žádné komentáře: