úterý 7. března 2023

Nová drůbež: pes

Když jsem o víkendu ráno vyšla ven, že nakrmím kozy, překvapilo mě, že nikde nebyla Princezna. Podívala jsem se, jen tak pro legraci, do boudy, kam vůbec nechodí, do dřevníku, kde má deku na kartonu a spává na ní (a pak smrdí jako bezdomovec), i na polštář venku v závětří, ale kde nic tu nic. 

Vyšla jsem na špejchar a nakoukla dovnitř, ale ani tam nebyla. Trochu jsem se vyděsila, že někudy zdrhla a courá se spokojeně po návsi. A děsí lidi. Tak jsem ji zkusila zavolat. Nejdřív se nic nedělo a pak najednou přišupajdila z pod meruňky. Později jsem zjistila, že si tam chodívá lehnout pod stříšku pro drůbež. 

Nové místo na ležení: popeliště pro krůty pod stříškou
Ale proč si vybrala tohle místo, které ani není moc v závětří, je mi záhadou. Snad že chce poškádlit kočky, které o ní nevědí a slezou po meruňce a pak se jí leknou?

Žádné komentáře: