pondělí 13. března 2023

Hledání času na psaní

Rodinná idylka: manžel hledá kurník pro slepice a já si píšu blog. 

Dneska jsem přišla z práce dřív, ještě za světla. Dopila mátový čaj z včerejšího večera a udělala si nový a hned se pustila do psaní. 

Vlastně jsem ještě předtím uspořádala díla o Sherlocku Holmesovi od jiných autorů než je Doyle abecedně podle jejich příjmení – můžete vidět zde: https://angelikyblocek.blogspot.com/p/sherlock-holmes.html. Důvod byl prostý: původní uspořádání se mi jevilo značně nepřehledné a chtěla jsem někam zařadit nové dílko, na jehož dočtení pracuji: Sherlock Holmes Vítězný... Jedná se o 25 povídek českých autorů a dvě původní Doylovy povídky. Ale k tomu se dostanu třeba za týden.

Samozřejmě se potýkám s nově nabytou svobodou: o čem budu psát? Mám tolik různých miniseriálků a rozepsaných článků. A těch témat...

Těšit se můžete na: 

  • jarní bucket list – Co byste do něj zařadili? Jaké máte plány na jaro vy?

Manžel udělal vajíčka a pak jsme si pustili film. Příště musím napsat, co jsem uvařila já, ať víte, že jsem taky občas žena v domácnosti. Ale víte jak... když mám čas na vaření, nemám ho na psaní.

Žádné komentáře: