úterý 2. května 2023

Tulíšek kulíšek

To jsem si takhle jednou zase nedala pozor a namohla si krk. Asi jsem si ho v práci málo protahovala, nebo vláčela domů příliš těžký batoh, někde ofoukla... každopádně mi bylo špatně. Vlezla jsem si v kuchyni na gauč, přikryla se dekou, kterou používáme především po večerech při koukání na filmy a snažila se odpočívat. Ale Princí to pochopila, že se flákám a začala mi prvně dávat tlapku, abych ji mazlila. Když jsem se rozhodla předstírat, že spím (a tajně doufala, že mě třeba chvilku nechá), dloubala víc a víc a pod ruku, kterou jsem si přikryla obličej, protože navzdory své inteligenci občas moc nepřemýšlí a je trochu moc urputná, strčila mi hlavu až k mému nosu (doslova čumák na čumák) pěkně pod tu ruku horem. Musela jsem se smát jaká to je vtěrka. Ale i tak mi to udělalo radost.

Taky mě baví ty její smutné obličeje.

Vždycky u ní bojuju s perspektivním zkreslením, protože vypadá na obrázcích divně



Žádné komentáře: