úterý 2. dubna 2013

Dubnová předsevzetí

V březnu se mi moc nedařilo plnit předsevzetí, a tak jsem se rozhodla, že v dubnu budu disciplinovanější. A vymyslela si následující:
  • Každý den báseň. V ideálním případě bych si to představovala tak, že každý den napíšu alespoň jednu báseň a také si nějakou přečtu. Tak trochu jsem s tím začala už v březnu, kdy jsem si půjčila Vítězslava Nezvala a docela se mi líbí.
  • Deník. Oblíbené předsevzetí. Psát ho a včas.
  • Měsíc bez sýra a bez salámu. Chci žít zdravěji a taky trochu zhubnout.
  • Angličtina – každý den se naučit 5 slov. O toto jsem se (také neúspěšně) pokoušela už v březnu. Pár dní mi to sice šlo, ale rychle jsem na to zapomněla.
  • Cvičit na břicho.
  • Denně psát disertaci.
  • „Rádo se stalo“ nebo „prosím“ namísto Není zač, když je.
  • Každý den někoho pochválit, včetně sebe.
  • Odpovědnost. = Víc se starat o své zdraví. Při jídle jenom jíst, chodit spát i vstávat pravidelně, v práci pracovat, doma odpočívat… Do měsíce odstranit krvácení dásní používáním mezizubních kartáčků a nití a pitím čajíků, jinak navštívit odborníka. Věnovat se přátelům a rozvíjet vztahy s lidmi.

1 komentář:

Ivi řekl(a)...

Chválím. Podáš mi pak hlášení,jak předsevzetí dopadla :-).