čtvrtek 3. října 2013

Back to School 2013

Když jsem se jednou přihlásila na t-zones, abych mohla pár esemesek poslat zadarmo, všimla jsem si reklamy na fesťák Back to School. Normálně bych mu asi nevěnovala pozornost, ale když jsem uviděla, že jednou z kapel budou Horkýže Slíže, na kterých jsem byla při podobné příležitosti před dvěma roky, začala jsem se o to více zajímat. A „vstup zdarma“ je vždycky lákavý. Teď už stačilo jenom se domluvit, s kým tam půjdu.

Sponzorem byl T-mobile a hráli tam Charlie Straight, Discoballs Evelynne a UDG. Slyšeli jsme jen ty poslední a Horkýže. Vloni se téhle akce zúčastnilo sto tisíc lidí. To je dáno také tím, že je to postupně v několika městech.

Horkýže Slíže jsou super, ale poslouchat si je sama doma není takové. Ta bláznivá davová nálada, to nadšení, když všichni řvou ten stejný text, třeba z Ukaž tu tvoju zoo:

„Tak ale stoj už ani muk,
nafotíme riadny book,
len našpúľ pery do óó.

A tak ťa prosím ešte poď,
krásny úsmev na mňa hoď
a ukáž tú tvoju ZOO.“

Všichni skáčou, juchaj a jsou nadšení. Občas do vás někdo strká, to je otrava, ale jinak je báječný. Můžete si text pořádně zařvat: „My máme silný refrén jak hovado…“ Přesně jak se to pro tyhle písničky hodí. Dosud jsem neznala Motorkářskou, ale brzy jsem si i tu začala zpívat s ostatními – text se tak často opakuje, že není problém si ho zapamatovat. A navíc je to děsně chytlavé.

„No teraz môže ísť tak akurát
do prdele.

Kone moje hijé,a diaľnice sú krvavé
Hlavne, že som z Turej za dvadsať minút v Trnave.
Kone moje hijé, a prilba patrí k výbave.
Hlavne,že som skorej,o patnásť minút v Ilave.“

Taky hráli My fucking brother, Í do riti, Logická hádanka, Rn'B Soul, Maštal, moje dvě oblíbené A ja sprostá, Malá Žužu a nevím co ještě. Ke konci nám poděkovali, že jsme tam s nimi a ne třeba V piči na lehátku.

Bylo to super a vážně jsem si to užila. Pořadatelé byli taky celkem vtipní. Chtěli, abychom z dlaní udělali T, že to vyfotí, když je to T-music. A samozřejmě někdo ukazoval něco úplně jiného, což bylo okamžité komentováno: „Ano, vždycky se najde nějaký debil.“ A pak jsme dělali vlnu. Pěkně do podřepu a pak vyskočit s rukama nad hlavou. Kdybyste chtěli vidět, jak skvěle to vypadá v takovém davu, tady je odkaz v čase 2:17.

Žádné komentáře: