úterý 1. října 2013

Štěstí

Už nějaký čas se věnuji studiu štěstí... a otravuji s tím všechny ve svém okolí. ;-) Někdy se dozví něco, co je zaujme a někdy mě už nejspíš mají plné zuby, ale i tak si nemůžu pomoct. Teď se chci pokusit svoje poznatky z knih i z vlastního života nějak sesumírovat a vytvořit takový menší seriálek o štěstí podobně jako jsem jej vytvořila o time managementu, i když ten by potřeboval ještě menší úpravy. 

A proč jsem se rozhodla věnovat štěstí? To je přece jasné! Všichni po něm toužíme. Spoustu věcí děláme proto, abychom byli šťastní my, nebo ti, které milujeme. Možná dokonce úplně všechno!

Byla bych ráda, kdybyste mi sem, nebo k jednotlivým článkům připsali vaše způsoby, jak dosáhnout štěstí. Vaše zkušenosti s mými (či cizími) radami. Vaše názory na moje články. A vlastně všechno, co vás napadne. Tak hodně štěstí! :-) Budeme se mu zde věnovat každé pondělí!

Žádné komentáře: