pátek 28. února 2014

Infomaily od Contours

Občas si nechávám zasílat newsletery, infomaily a takové různé otravné mailíky. Hlavně ze stránek, které se mi líbí, ale nikdy si sama nevzpomenu, že bych je chtěla vidět. Nedávno mi přišel z adresy lidicka@contours.cz. Vím, co to je, chodila jsem tam pár dní cvičit a docela se mi to líbilo. Vlastně bych tam chodila dýl, jenom se mi nechce za cvičení platit. Zvlášť když polovinu času člověk cvičí sám bez strojů. Až budu vydělávat, budu se na to možná dívat jinak, ale teď jsem jen chudý (přerušený) student.

Už dřív jsem se na ten mail dívala a přemýšlela, co je na něm divného. Je to název ulice (Lidická) a pak firma. Jenže pro mě to má i trochu jiný význam. V sérii o Darrenu Shanovi, která mě vážně nadchla - mrkněte do Recenzí - jsou totiž "lidičkové". Národ takových malých ošklivých příšerek, co jedí syrové maso a většinou jsou myslím zlí a nevyzpytatelní. A když si ten mail přečtu, automaticky mě napadne chybějící háček a říkám si, proč mi píše "lidička"? A jakej???

Žádné komentáře: