pondělí 17. srpna 2020

Před odjezdem do Tater

Ne 16. srpna 2020 
Ráno jsme natrhali švestky ze stromu od sousedky, který k nám přesahuje. Samozřejmě s jejím svolením. Její dcera nám dokonce řekla, ať si klidně vylezeme i na zeď, aby se nám to lépe česalo. Připadalo mi to nesmírně milé.

Myslela jsem, že dnes budu dojit kozu já, ale nejdřív mi to moc nešlo a pak tak pomalu, že to nakonec zase dodělal přítel, ale už si ten grif začínám osvojovat. 

Po 17. srpna 2020 
Na dovolenou se nejen těším, ale také ji potřebuji. Když jsem šla s kamarádkou na poštu, všimla si, že na obálce, kterou důležitě nesu, abych ji včas poslala, mám sice hezky nadepsané „Vážená paní“ a taky adresu, ale zapomněla jsem na jméno!

Někdy večer jsme vyrazili na Slovensko. Ubytování jsem zamluvila v Liptovském Jánu v penzionu Za vodou, který jsem našla na Bookingu. 

Žádné komentáře: