středa 20. ledna 2021

Keškolovení

Poslední suvenýr z Memory lane výzvy
O bláznivém lovu suvenýrů v geocachingu jsem psala v článku Potřebuji velkou čínskou zeď, který jsem měla napsaný lehce dopředu, abych vám mohla články dopřávat v rozumných nepravidelných dávkách a ne třeba pět během psacího víkendu a pak měsíc nic. 

Jenže tím pádem se může celkem snadno stát, že v době, kdy článek zveřejním, už vlastně není platný. A tak to bylo i s Velkou čínskou zdí, kterou jsem odlovila na Novoročním výletě 1. 1. 2021. Ostatní suvenýry ze starověkých divů už jsem také měla skoro všechny komplet. Stačilo jenom zalogovat již nalezené kešky. Už mi chybí jenom Chrám Artemis.

A aby toho nebylo málo, hned první pracovní den (4. 1. 2021) jsem si odlovila poslední keš, která mi chyběla k získání posledního suvenýru z řady Memory lane. Asi jsem se ale sekla, nebo šlo o nějaký jiný než náš čas, protože v minulém článku mám napsáno, že poslední možnost ulovit kešku a získat body na tento suvenýr byla v neděli. A to jsem sice jednu ulovila, ale nestačilo to. 
  

Žádné komentáře: