středa 13. ledna 2021

Novoroční suvenýry z geocachingu

Vypadá to jako třídílný miniseriál o keškách (další díl bude příští týden), ale není tomu tak. Jen mám právě o čem psát. A protože blog je takový trochu deník, tak máte možnost vidět, co se mi děje v hlavě.

Za normálních okolností nepotřebuji na žádnou novoroční vycházku, ani nevím, co je to za tradici. Klidně budu hnít doma, koukat na pohádky, pálit svíčku, nebo cokoliv dalšího. 

A na silvestra? To už vůbec ne! Stačilo předloni! Vycházka to sice byla super (ještě stále jsem o ní nenapsala), a dokonce i krátká, ale nějak nám to nesedlo a byli jsme pak na silvestrovském večírku pořádně unavení a zralí spíš do postele, než nějak pařit. 

Jenže...

Za takovouhle turistiku jsou speciální suvenýry. Možná bych je mohla získat i v jiný den, třeba není nutné vyrazit na túru opravdu poslední den v roce a pak hned první. Ale co kdyby bylo...

Já mám tyhle krásné obrázky totiž tolik ráda.

Žádné komentáře: