sobota 9. ledna 2021

Sobota jak malovaná

Och, jaká to paráda! Venku sníh, v krbu praská. A já mohla strávit hodinu venku, aniž bych zmrzla. A to jsem nebyla nijak přehnaně oblečená: přes tričko jsem si natáhla „domácí“ modrou flaušovou mikinu a na hlavu dala čepici.

A jak se tak rozplývám, došlo mi, že nemáme krb. Jo, jenom krbová kamna, o kterých jsem ještě nenapsala (a už to nějakou dobu slibuji, že?), ale tolik se toho děje...

A co jsem dělala venku? To je přece jasný... mazlila kočky. A taky krmila. A samozřejmě i kozičky. A... fotila jsem je. Dokonce se mi podařilo natočit jedno malý videjko. Slušný, naflákala jsem 116 fotek. S digitálem se to fakt fotí!

A zdálo se, že se zvířátka i celkem rozhodla spolupracovat. Když jsem přichystala seno kozám, slepice – ta přátelštější, která se za mnou snaží chodit – si na něj vylezla a kočky začaly zkoumat, co tam dělá. Ideální příležitost fotit a já měla zrovna foťák připravený. 

Slepice na seně přichystaném pro kozy, vpředu František, vzadu Lištička

To, co tam nakukuje nahoru, je Lištička, vzadu Macík

Macík se jde taky podívat zblízka

Ale to už slepičku nebaví. Tak si tady buďte samy!

Jó?
No. Jak myslíš...

A jsem tu. Lištička na seně.

A už tu budu jenom já! ... No dobře, možná ještě panička.
Venku je nádherně slunečno, kamínka hřejí... říkám si, že bych mohla jít ještě ven fotit. Ale nic z toho není. Na silnici je sníh roztátý, vedle kapličky stojí bagřík, protože nám dělají novou silnici a k jezírku už se mi snad ani nechtělo. Možná k večeru, jestli se slunce neschová za mraky, mohl by se sníh krásně lesknout a takový západ slunce by taky nebyl k zahození...

Žádné komentáře: