středa 6. ledna 2021

Potřebuji velkou čínskou zeď

V rámci vánočního lovení kešek jsem získala nějaké ty suvenýry z řady Memory lane, která běží od 1. června 2020 do 3. ledna 2021. Jedná se o pomyslný výlet v historii na počest oslavy výročí 20 let geocachingu! Na základě množství zalogovaných kešek lze získat až pět suvenýrů. Já mám první tři. 

Druhá suvenýrová hra, do které jsem se nevědomky zapojila je o divech světa. Ani nevím, kdy končí, ale líbí se mi víc, protože divy jsou zajímavější, i když k nim není žádné povídání. Dají se vygooglit, tak co. Nejprve musíte najít 7 kešek novodobých divů světa a získat za to suvenýry (známky v levé části spodního obrázku), pak se vám teprve odemknou suvenýry vpravo.

Nelovila jsem kešky nijak cíleně kvůli suvenýrům, ale všimla jsem si, jak se mi zapisují, když je loguji. A při posledním věštím logování mi chyběl už jen Taj mahal a Velká čínská zeď. Čirou náhodou mezi mými keškami Taj mahal byl. Bohužel zeď dlouhá 6437 kilometrů postavená mezi koncem 15. a začátkem 17. století, která je nejdelší umělou stavbou na světě už ne. Samo o sobě by to až zase tak moc nevadilo, dokonce jde přidat filtr a vyhledávat kešky, které tuto známku obsahují, ale všimla jsem si, že mezi dalšími zatím nezalogovanými keškami už mám ty další známky, které se mi následně můžou započítat. Takže s jejich logováním zákeřně čekám. ;-)

Žádné komentáře: