neděle 14. dubna 2024

Nesnáším balení na dovolenou

S manželem jsme se shodli, že balení na dovolenou je strašně otravný, i když má člověk předem připravený skvělý Univerzální seznamI na jeden jediný týden člověk potřebuje nesmyslné množství hovadin: spodního prádla, ponožek, trička a kalhoty a boty na turistiku, halenky/šaty do města + příslušné boty, nějaké léky, nějakou kosmetiku... a za chvíli má člověk posnášenou půlku domu.

Navíc se jako ženská vždycky neumím rozhodnout: mám si ještě brát trička s dlouhým rukávem? Na příští týden hlásí chladno, ale já jedu až potom. A kdoví co bude.

Teď mě napadlo – mají ženy větší problém s rozhodováním než muži, nebo je to mýtus? Co si myslíte vy?

Tak podle Microsofta Copilota: neexistují žádné konkrétní důkazy, které by podporovaly tvrzení, že ženy jsou obecně nerozhodnější než muži.

Fajn, to ráda slyším, i když je mi to prd platný, když stojím nad několikery šaty a dumám, které si mám vzít a jaké k nim mám vzít punčocháče, když má být chladno.

Žádné komentáře: