úterý 16. dubna 2024

Zázrak zrození

Možná si říkáte, o čem tak tenhle článek může být? Co se asi tak zrodilo?

Zrodilo se mi něco v hlavě. Nebo na hlavě? Ráda bych vám vyprávěla o svém novém účesu a celkově o návštěvě zajímavého kadeřníka, protože toho mám plno. Byl to tak jiný až magický zážitek. Úžasně jsem si odpočinula a jsem náramně spokojená. Cestou domů jsem si přes přechod hopkala, až se po mě řidič auta, který mi dal přednost na přechodě, překvapeně otáčel. Je to hodně zvláštní pocit být tak náramně spokojená sama se sebou.

Ale to není všechno. Když jsem přijela domů a vyrazila krmit, uslyšela jsem z chlívka dětský pláč, neklamný symbol nově narozeného tvorečka. Rychle jsem všeho nechala a běžela se podívat. Malilinkaté bílé kůzlátko postávalo u své mámy. Než jsem se stihla začít rozplývat, všimla jsem si, že o kousek dál leží druhé!

Když to klapne, zítra je nafotím.

Žádné komentáře: