pátek 15. června 2012

Podivné nahrazování

Všimla jsem si, že když mám nedostatek času na tvorbu, čtení, nebo cokoliv jiného… používám takového zvláštního nahrazování. Třeba když se učím na zkoušky, nebo toho mám hodně v práci a tudíž se mi nedostává času na čtení, nebo jsem příliš unavená ze studia odborných nebo jinak povinných textů, chodím se do knihovny nejen kochat, ale také si tam vybírám knihy, které si přečtu, až budu moci. Měla by to určitou logiku, pokud bych si je poznamenala a pak si je vypůjčila. Ale já si je půjčuji rovnou a pak mi doma jenom leží. Bohužel tohle není ten nejhorší případ… kniha jde vrátit i nepřečtená a zase tak moc se neděje.

Horší je, když si uprostřed zkouškového nakoupím různé příze, protože tím (asi teda, nejsem psycholog) nahrazuji potřebu háčkovat nebo plést. Přitom mám doma přízí spoustu, ale nákup materiálu na ono vysněné tvoření mě na chvíli uspokojí, jako by šlo o tvoření samotné. Zrovna tak jsem si teď pořídila pár látek v naději, že se snad brzy pustím do patchworku. Tak uvidíme.

Žádné komentáře: