pondělí 7. ledna 2013

Vítám vás v novém roce!

Jsem ráda, že jste zůstali se mnou, a že sem občas nahlédnete, i když se tu už delší dobu neobjevilo nic nového.
 
Dala jsem si prázdniny. Vánoční prázdniny jako bych ještě chodila do školy. A nejlíp na základku, to jsem si Vánoce užívala nejvíc.
 
I když to bylo nádherné období, připadá mi, že to tentokrát uteklo nějak rychle. Snažila jsem se zapomenout, co je za den, neboť to nejlépe prodlužuje prázdniny. Ale při pohledu do diáře vidím úžasnou věc ;-). Moje prázdniny trvaly 14 dní a víkend. A mně se zdá, že ty tři týdny utekly nějak rychle ;-)). Tak to se mi ty prázdniny nakonec ještě prodloužily. A přesně tohle vám chci popřát do nového roku 2013:
 
Ať se vám krásné dny co nejvíce prodlouží
a vy si je do sytosti vychutnáte.

Žádné komentáře: