pondělí 7. července 2014

Galerie - 1. soutěžní otázka

Už je to nějaký ten pátek, co jsem si udělala výlet do galerie. Počasí vypadalo všelijak jen ne dobře. A já si nevzala deštník. Naštěstí bylo kam se schovat. Prohlídla jsem si centrum města, vyfotila pár památek a pak zalezla do místní galerie, kde jsem strávila snad tři hodiny a to není nijak zvlášť rozlehlá, ale byly tam tak zajímavé věci!

Otázky mám dvě:
1. Z čeho je věc na obrázku vytvořená?
2. V galerii v jakém městě jsem ji viděla?

4 komentáře:

Happy řekl(a)...

Ahoj Adri, zkusím se zapojit do soutěže. Tak nejdřív jsem si říkal, že jsi vyfotila exponát na výstavě Bodies:-) Mimochodem na to jak jsem provědecky založený mi tato výstava příjde natolik nepříjemně naturalistická, že bych na ni nešel. Nakonec typuji, že exponát je z vosku a mohl by se nacházet v Pelhřimově Radek

Anonymní řekl(a)...

ahoj, už je stejně pozdě a moje odpověd bude blbá - vyrobené z brambor a město je Havlíčkův Brod :-)

papadudu

Angelika řekl(a)...

Bohužel ani jedna odpověď není správná, ale oceňuji snahu a odvahu tipovat.

Angelika řekl(a)...

Správná odpověď je v článku: http://angelikyblocek.blogspot.cz/2014/07/odpoved-na-prvni-otazku.html