čtvrtek 11. ledna 2007

Drak

Včera jsem si půjčila časopis Epocha a abych nemusela řešit vlastní myšlenky, které po zkoušce nebyly zrovna nic moc, začetla jsem se do článku, který jsem tam našla. Týkal se draků. Zaujalo mě to natolik, že jsem jednoho chtěla dát do pohádky, kterou právě píši, ale pak jsem si říkala, že se tam nehodí, tak jsem si pro něj vytvořila speciální postík.

Draci mě mimo jiné zaujali i proto, že v článku padla zmínka o Eposu o Gilgamešovi, ve kterém se také jeden drak objevil. A právě o tomto eposu jsem nedávno slyšela, takže mě velmi zaujaly podrobnosti.

O dracích toho moc nevím, protože jsem se o ně nikdy nijak zvlášť nezajímala, ale po včerejšku moje zvědavost vzrostla. Nejprve bych se vás chtěla zeptat, jak si myslíte, že takový drak vypadá? Jen tak, aniž byste si četli nejrůznější popisy…

Žádné komentáře: