čtvrtek 13. prosince 2012

Famózní zážitek

S jednou velice dobrou kamarádkou jsem zašla na čtvrtý díl Twilight ságy - Rozbřesk. Trochu mě zaskočila cena... 139 Kč na studenta. Asi už jsem dlouho nebyla v kině. Škoda, že tu už není Palace Cinemas, tam před Vánoci dělali týden s padesátikorunovým vstupným. To bylo skvělé!

Chvíli si říkám, proč na to jdu vlastně do kina, když v televizi je to zadarmo. A pak, když vidím Edwardovu tvář přes celé plátno, napadne mě jen: "Vau." Hudba zní ze všech stran, obraz je obrovský a detailní... jakou asi musí mít kameru, aby tohle natočili?!

A děj filmu? Vlastně to má docela dobrý spád podobně jako trojka. Bitva s Volturiovými je fakt drsná a s překvapivými zvraty...

Marně přemýšlím, kterou ze zvláštních schopností hrdinů bych chtěla mít. Všechny vypadají úchvatně. Zvlášť mě ohromuje možnost vytvořit štít. Když si vzpomenu na tu scénu, kdy proti sobě stojí Bella a Jane, pociťuji škodolibou radost. Už se nemohu dočkat, až si přečtu knihu :-).

Žádné komentáře: