úterý 7. května 2013

Food festival v Brně

Trochu si pohrávám s myšlenkou, že tento víkend zůstanu opět v Brně. Možností toho, co bych mohla dělat je vskutku mnoho. Třeba bych mohla dál pracovat na disertaci, učit se šít, číst, nebo se jen tak válet. Taky mám na starosti nějaké bakalářky a zároveň spoustu různých rozdělaných projektů. A to ani nemluvím o tom, kolik článků mám v hlavě a ráda bych je napsala, dokud vím, co do nich chci dát.

Jedním z lákadel byl pro mě ještě do včerejška Food festival na Špilberku. Dozvěděla jsem se o něm z plakátů, ale jak je v současné době častým nešvarem, nebylo na nich, kolik za takovou srandu stojí. Kdysi jsem v Apetitu zahlédla, že v Praze je to doopravdy dost drahé, a tak jsem si nedělala iluze, že v Brně to bude výrazně lepší. Ukázalo se, že není. Nejnižší vstupné je 350 Kč a to bych si musela vstupenku zajistit v předprodeji, což teď už nelze. Ale jinak to bude jistě zajímavá akce plná lahodných ochutnávek.

Žádné komentáře: