pátek 24. května 2013

Rebelka (**)

Pá 24. května 2013
Dneska jsem se podívala na docela pěkný animovaný film. Jmenoval se Rebelka a na ČSFD má 75 procent. Musím ocenit přírodní scenérie a výrazy postav. Opravdu pěkně udělané. 

Na druhou stranu mi v příběhu tak trochu chybí děj, i když poučení je zřejmé. A především bych filmu vytkla, že je chudým příbuzným Medvědích bratrů, kde dojde k podobnému „omylu“. Vzhledem k tomu, že jde o film z loňského roku, připadá mi to trochu jako úlet. Proč znovu natáčet téměř to samé, akorát s menším dějem a menším množstvím chytlavých písní?

Navíc bych od filmu s názvem Rebelka očekávala víc. Hodně akce, víc děje, trochu napětí, strachu a taky nějakou lásku. Když si čtu komentáře k filmu, jsem celkem zklamaná. To si vážně nikdo nevšiml, že ten nápad je obšlehnutý? Jako jo, nápad zkoumat vztah matky a dcery je dobrý, ale na to, jak jsou na ČSFD vždy kritičtí a snad i odborní, připadá mi to tentokrát jako slabota.

Žádné komentáře: