pátek 24. května 2013

Maratón

Den odjezdu do Prahy se neúprosně blíží. Stejně jako před každým větším cestováním mám i nyní rozporuplné pocity. Nechci si nic zapomenout. A také bych ráda doma udělala všechny ty věci, které dosud bez problémů zůstávaly odložené. Tohle je mimochodem velice zajímavé. Potřeba dokončovat se u mě nejvíce rozvíjí právě na konci. Teď před odjezdem honem honem chci rychle vyřídit všechna e-maily, dopsat všechny články, přečíst rozečtené knihy, uklidit si na disku, roztřídit a pojmenovat fotky… Co záleží na tom, že si počítač vezmu s sebou a můžu ve vlaku třídit, jak se mi zlíbí?

A tak jsem si na dnešek naplánovala spoustu věcí. Poslední komentáře bakalářek, stáhnout si práce, které mám oponovat, sbalit si, upéct kuře, odpovědět na maily, dopsat deník a pak sem všechny minulé zážitky (jako bych na to neměla týden, musím to honit teď na poslední chvíli…) a další a další. Jen si nesmím pro odpočinutí pustit nějaký díl seriálu, protože jinak skončím právě u koukání.

Žádné komentáře: