čtvrtek 24. března 2022

Nákup přes Košík

Jednou z věcí, kterou jsem nedávno vyzkoušela vůbec poprvé, byl nákup na Košíku s dovážkou jídla. Ukázalo se, že je to překvapivě snadné a příjemné. Navíc přijeli dva chlapíci a ochotně mi pomohli s nákupem až na místo určení. Smutné je akorát to, že podle nějaké legislativy nemohou znovu použít papírové tašky, ve kterých vám nákup přinesli. Snad prý kvůli Covidu nebo co.

Kromě Košíku jsem v posledním půlroce vyzkoušela i jiné služby. Objednávala jsem do práce nějaké občerstvení na poradu a zjistila jsem, že Dáme jídlo nebo podobné služby jsou celkem fajn. Můžete si vymyslet, téměř na poslední chvíli, zda si dáte bagetu, sushi nebo pizzu. 

No, zrovna s tou pizzou se to moc nevydařilo. Tu objednávala kolegyně na můj popud. Samozřejmě, že jsem jí řekla, že má každou objednat jinou, jenže dodavatel byl tak mizerný, že to moc nešlo poznat. Sýrová byla stejně prázdná jako salámová! Ještě jsme vzpomínali na Martina, kterak nás u sebe na kolaudačce pohostil svou vlastní domácí pizzou, jejíž okraje poctivě potíral česnekem s olivákem. To byla jiná!

Ale abych neskončila tak negativisticky a mimo téma. Pobavilo mě (a přiznám se, že i potěšilo), že mi po prvním nákupu na Košíku zavolala paní, která se ptala, jestli bylo vše v pořádku, jestli jsem byla spokojená a jestli si u nich objednám znovu. A že mi na nově vytvořený účet připisuje nějaké kredity, díky nimž budu mít příště slevu. Jo a v první objednávce jsem dostala jako dárek Lindt čokoládovou kuličku. Šikovný marketing, ne?

Žádné komentáře: