čtvrtek 10. března 2022

Velikonoční vajíčka Haribo (-)

Haribo Baiser Eier

Ne všechny zkoušené novinky dopadnou dobře. 

I když byste si mohli myslet, že bonbóny Haribo jsou zárukou kvality, vždyť vám od nich chutnají leckteré bonbony, můžete být nemile překvapeni, když sáhnete po něčem, co jste dosud neochutnali.

V malých potravinách někde v Dejvicích jsem objevila Haribo Baiser Eier. Pěnová vajíčka. Říkala jsem si, že by to mohlo být roztomilé překvapení na Velikonoce. 

Pokud uvažujete o něčem podobném, tak nemohlo! Slovy Sherlocka Holmese: NUDA! Nuda! Nuda!

Jsou naprosto bez chuti. Jen příliš sladká. Ani konzistence nic moc – taková divná hmota, ale i to by se dalo odpustit... Zato jsem objevila jednu chybu, která se nepromíjí. Čím byste řekli, že se liší oranžové vajíčko od bílého? Nebo růžové od zeleného či červeného? No, určitě nechcete, aby to bylo jenom barvou! Aspoň já jako zákazník čekám i jinou chuť. 

Takže pokud nevíte, co nadělit koledníkům, a nechce se vám barvit vajíčka ani péct, sáhněte raději po mandlích obalených v různých ochucených čokoládách od Mixit, psala jsem o nich před dvěma roky zde.

Žádné komentáře: